Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
sobota, 25 marca 2017 r.
 

K O M U N I K A T

Rodzina 500+

 

Świadczenia wychowawcze, na wnioski składane od 1 kwietnia 2016 r., przyznane zostały i są przyznawane do końca obecnego okresu świadczeniowego tj. DO 30 WRZEŚNIA 2017 R. lub krócej, jeżeli dziecko kończy 18 r. życia przed 30 września 2017 r.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wnioski na nowy okres świadczeniowy, trwający od 1 października do 30 września następnego roku, będą przyjmowane OD 1 SIERPNIA 2017 r.

 

Informacja o okresie na jaki zostały przyznane świadczenia wychowawcze, znajduje się na każdej decyzji przyznającej świadczenia.

 

 

 

PODSTAWA PRAWNA:

Art. 21 ust. 3, 4 i 5, art. 48 ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci

(Dz. U. z 2016 r., poz. 195, z późn. zm.)

 

Opracowała: Irena Smuda

Naczelnik Wydziału Świadczeń Rodzinnych

Urząd Miasta Zielona Góra

 

Dodano: 2017-03-17

Zgodnie z art. 204 ust. 1 pkt 2  ustawy Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz.U. 2017 poz. 60) terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów na rok szkolny 2017/2018 do klas I publicznych szkół ponadgimnazjalnych i klas I branżowych szkół I stopnia Lubuski Kurator Oświaty  określi najpóźniej do dnia 15 kwietnia 2017 r.

 

Terminy rekrutacji na rok szkolny 2017/2018 podane zostaną do publicznej wiadomości po opublikowaniu zarządzenia Lubuskiego Kuratora Oświaty. 

Dodano: 2017-02-20

 

UWAGA  RODZICE!!!

 

 

Informujemy, że w związku z reformą oświaty przesunęły się terminy postępowań rekrutacyjnych do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i do klas I szkół podstawowych, na rok szkolny 2017/2018. Rekrutacja do szkół i przedszkoli rozpocznie się najwcześniej w II połowie kwietnia.

 

Zgodnie z art. 204 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 60) termin przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów na rok szkolny 2017/2018 organ prowadzący publiczne przedszkole, oddział przedszkolny w publicznej szkole podstawowej i publiczną szkołę podstawową określa do dnia 15 kwietnia 2017 roku.

 

  W tym samym terminie do publicznej wiadomości podane zostaną kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia spełnienia tych kryteriów.

 

Dotychczas obowiązujące uchwały w tym zakresie utraciły moc, z chwilą wejścia w życie w/w ustawy, która w art. 15 pkt 26 uchyliła cały rozdział 2a ustawy o systemie oświaty. Obecnie przygotowywane są nowe uchwały Rady Miasta Zielona Góra, które zostaną wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

 

Również Ministerstwo Edukacji Narodowej dopiero przygotowało i konsultuje projekt rozporządzenia, które określa m.in.: skład i szczegółowe zadania komisji rekrutacyjnej oraz szczegółowy tryb przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego.
Dodano: 2015-08-13 Autor: A.Gedrange
TAGI: AED 
  Program ma na celu budowy sieci automatycznych defibrylatorów zewnętrznych w miejscach publicznych na terenie Miasta Zielona Góra pod hasłem „Bezpieczne serce Zielonej Góry sieć AED” - Program Powszechnego Dostępu do Defibrylatorów AED
czytaj dalej »
Dodano: 2016-12-28

Urząd Miasta Zielona Góra informuje mieszkańców Dzielnicy Nowe Miasto, że od 2 stycznia 2017 r. zmienia się miejsce odbioru awizowanej korespondencji, której nie udało się doręczyć gońcom.

 

Korespondencja ta będzie do odbioru w siedzibie Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22, na parterze, w Biurze Obsługi Interesanta.

 

Parkowanie przy Urzędzie Miasta na ul. Podgórnej 22 do 1 godziny jest bezpłatne. Bezpośrednio można dojechać autobusami komunikacji miejskiej nr: 1, 6, 11, 25 i 37.

 

Kontakt telefoniczny w sprawie doręczania korespondencji przez gońców: 68 45 64 827.